Roadtrip dag 1: San Diego - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu Roadtrip dag 1: San Diego - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu

Roadtrip dag 1: San Diego

Door: cristhabetten

Blijf op de hoogte en volg Cristha

18 November 2011 | Verenigde Staten, Norman

hallo luitjes,

Vandaag is de dag dat wij aan onze trip in de westcoast begonnen. Vanochtend zijn wij om 5.30 's ochtends vertrokken naar het vliegveld in Oklahoma City. Gelukkig kon ik mijn klasgenootje zo gek krijgen om ons om die tijd heen te brengen anders moesten we met de taxi.

De eerste vlucht was richting Los Angeles. Daar liepen we een halfuurtje vertraging op voor onze vlucht naar San Diego. Die vlucht ging heel snel. Omdat er niets tegen zat hadden we te veel brandstof aan boord waardoor we een aantal extra rondjes boven San Diego maakten om dat wat kwijt te raken en veilig te kunnen landen. Was wel leuk dan zie je de stad van bovenaf! En gigantisch dat het is! Maar super mooi!

Aangekomen gingen we onze auto huren. Ging allemaal wel vlot. Wij eerst opzoek naar een Walmart om een navigatiesysteeem aan te schaffen, want die ben je hier wel nodig...

paar boodschapjes gedaan en toen zijn we de stad in gegaan, want we wilden toch wel wat zien eigenlijk. We kwamen uit bij historical heart of San Diego. Deze straat zag er voor het eerst van wat we hier gezien hebben Europees uit. Gewoon winkeltjes langs de straat. Heerlijk in en uitlopen en kijken of ik nog wat souveniers kan aanschafffen :P

Hebben beetje door de stad gewandeld, hot chocolat gedronken, waar ze overigens ook nog heel veel ander lekker chocola, maar het was mij eigenlijk wat te duur om aan te schaffen.

Daarna gingen we opzoek naar het hostel aan daar zijn we nu. Zometeen even een kant en klaar maaltijd maken en we zijn helemaal gelukkig. Ook nog bedenken wat we morgen gaan doen en niet al te laat op bed denk ik aangezien we vanochtend om 5 uur zijn opgestaan en je twee uur terug gaat in de tijd :)

Ik laat het hierbij ik zal proberen het zo goed mogelijk bij te houden wat ik allemaal beleef op mijn westcoast trip.

Ik zal nog een paar foto's uploaden en dan zeg ik Tot horens.

Cristha

  • 18 November 2011 - 09:14

    Els:

    Hee wat leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Geniet ervan deze dagen en we blijven je volgen...
    Liefs van ons xxx

  • 19 November 2011 - 21:47

    Stieneke:

    Sluit me helemaal bij Els aan. Heel leuk om te lezen en mooie foto's heb je erbij.
    Geniet er van deze trip en laat ons een beetje mee genieten.

    Groetjes uit Havelte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cristha

14 augustus vertrek ik naar Oklahoma. Om aan de University of Oklahoma een semester te studeren. Een leuke en spannende uitdaging. Ik zal via dit dagboek zo goed mogelijk proberen bij te houden wat ik aan het doen ben en wat ik allemaal beleef... ;-)

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 31728

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2011 - 17 December 2011

Studeren in Oklahoma

Landen bezocht: