Roadtrip dag 4: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu Roadtrip dag 4: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu

Roadtrip dag 4: Los Angeles

Door: cristhabetten

Blijf op de hoogte en volg Cristha

23 November 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

De dag begon regenachtig en dat bleef de hele dag zo Als ik regen wilde dan kon ik wel in Nederland blijven…in California wil ik zon :P De regen verpestte gelukkig niet onze dag. We zijn ’s ochtends eerst terug gegaan naar de Hollywood Boulevard, want we wilde graag naar het Hard Rock Café. Daar waren we de dag ervoor nog niet aan toe gekomen. Toen ontdekten we ook de lekkere sterren of naja de sterren die we tenminste herkende van naam, Johnny Depp, Eddie Murphy, Anthony Hopkins, Micky Mouse, Huge Hefner en etc. En voor het Chinese theater waren de voet en hand afdrukken van bekende mensen waaronder, Nicolas Cage, Eddie Murphy, Micheal Douglas, George Clooney, de Twilight acteurs en de Harry Potter acteurs :)
We wilden graag wat van LA zien, waaronder de Rodea Drive, Sunset Boulevard, huizen van bekende mensen etc. We kwamen een man tegen die wilde ons wel in een limousine rondrijden. Tegen betaling natuurlijk. Wij in overleg en we vonden het wel wat hebben in stijl door LA rijden en alles zien wat er op ons lijstje stond. We konden pas om drie uur terecht en op moment van inschrijven voor zo’n ritje was om half 12 dus we moesten ons nog even vermaken in de regen. Eerst maar even opzoek naar een café of iets dergelijks om wat te drinken. We belangen in een winkelcentrum dus eerst even een paar winkels bij langs nog een leuk shirtje gekocht :) daarna in een restaurantje gegeten was wel leuk. Toen moesten we ons nog twee uur vermaken en toen bedacht ik we kunnen wel naar de auto gaan en ons huiswerk maken, want iedereen heeft een beetje huiswerk meegenomen om verder geen vertraging op te lopen of deadlines te missen. Dus dat hebben we toen gedaan. Ik viel al vrij snel in slaap samen met Jessica. De tijd ging toen wel lekker snel. Om drie uur begonnen we aan onze tour!! Wat leuk zeg lekker ruim in een limousine zitten. De ramen besloegen redelijk snel en dat verpeste het uitzicht wat. Maar niet getreurd we kregen een doekje zodat we de ramen schoon konden houden. En op een gegeven moment was het allemaal ook wel goed met de ramen. Onze chauffeur (want klinkt dat leuk) reed ons rond door de straten van LA. Hij liet ons eerst een brandtrap zien uit de film Pretty Woman, waar Richard Gere omhoog klimt naar Julia Roberts. Daarna door naar Beverly Hills. Op de route kwamen we eerst langs Johnny Depps huis die nog maar net vanaf de weg te zien is. Eerst was het wel goed te zien, maar ze hebben een boom geplant aan de voorkant van het huis, omdat mensen op de straat gingen stoppen om een glimp van het huis op te vangen en dat hield het verkeer nogal op. Daarna zijn we door de straat gereden waar The Hills ster Lauren of één van die andere meiden woonde(heb die serie niet echt gekeken). Ze verkoopt het huis, omdat de muur om het huis heen niet hoog genoeg was en fans kunnen dus gewoon erover heen klimmen. Verder op in die straat is Halloween de film opgenomen de het eerste deel daarvan. Best beangstigend, het huis verder niet dat ziet er wel normaal uit maar het idee. Ja ik geef het eerlijk toe ik vind die films nogal eng.
Vervolgens naar Beverly Hills, aantal huizen van bekende sterren gezien naja de huizen meer de hekken erom heen je ziet eigenlijk niet zoveel van de huizen zelf.
Daarna naar Sunset boulevard geweest en Rodea Drive. Dat laatste ziet er echt vet mooi uit. Dat is de straat waar de meeste sterren gaan shoppen. Je hebt daar ook alle grote merken als Armani en Chanel. Er waren daar mensen die foto’s gingen maken van de limousine waar wij in zaten. Waarschijnlijk dachten ze dat wij sterren waren ofzo hahaha.
Na de tour zijn we op weg gegaan naar Morrow Bay. Dat ligt tussen Los Angeles en San Francisco. Een mooi kustplaatsje. Een leuke vakantie plek je als je van water, natuur en rust houdt! Daar hebben we het niet al te laat gemaakt en zijn we lekker op bed gegaan.
Daar houdt dag vier weer op. Dag vijf begint in Morrow Bay vanuit daar gaan we naar Santa Cruz en dan San Francisco, maar dat verhaal komt later eerst zeg ik jullie weer gedag en kruip ik lekker mijn bedje in.

ps. fotos komen later...

• 23 November 2011 - 13:10

Kb:

leuk hoor cris. ik heb vandaag gedroomd dat whoopy en charlie uit de eikenboom werden gegooid op de venekoten. raar he. maar ze leefden later nog wel. veel plezier nog maar daaro! xxxxxx

• 23 November 2011 - 13:47

Harriet:

Wat een belevenissen elke dag, je haalt er wel alles eruit lees ik wel. Wat je schrijft over LA komt me bekend voor. Leuk om dat van jou nu te "horen". Nog heel veel plezier daar de laatste weken, geniet er nog even van.
    Groetjes vanuit een mistig nederland

• 24 November 2011 - 19:08

Stieneke:

Dag Cristha,

Dat is wel heel stoer hé om in een heuse limo te worden rond gereden!

groetjes Stieneke