update - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu

update

Door: cristhabetten

Blijf op de hoogte en volg Cristha

01 November 2011 | Verenigde Staten, Norman

Hallo,

Het is alweer heeeeeeeeeel lang geleden dat ik wat van mij heb laten horen!! Dus ik heb weer genoeg te vertellen..en vanaf nu probeer ik het wat beter bij te houden :)

Ik moet nu wel weer bedenken wat ik afgelopen maand allemaal heb gedaan!!

Begin maar met afgelopen weekend!! afgelopen weekend hebben wij hier uitgebreid halloween gevierd!! Eerst moesten we op kostuum jacht dat is ook nog wel een klus..want er zijn zoveel leuke dingen!! Ik heb uiteindelijk voor een prisoner look gekozen. Had een gestreept jurkje met een hoedje en handboeien...die handboeien ben ik helaas kwijt geraakt, maar het feest was er niet minder leuk om!! Marike ging als een vampier. De voorbereiding was ook super leuk... eerst omkleden dan de make-up... Ik had die van Marike gedaan en zij die van mij...ze had een blauw oog gemaakt en een blauwe plek op mijn kaak..een echt vechtersbaasje :P werd geregeld aan mij gevraagd of het make-up was of dat het werkelijk een blauwe plek was!!

Ook hebben we aan pompoen snijden gedaan!! Dat is hier ook een hype!! Eerst waren Marike en ik nog wat onwennig en hebben we samen een pompoen gesneden...was een gezicht met trick or treat erop! De tweede keer waren we al meer zelfverzekerd en maakte ieder zijn eigen..ik had de dood gemaakt en zij een heks.. hadden een papier met een voorbeeld...en gister op 31 okt. zelf hebben we weer pompoen gesneden en ik heb toen een kat gemaakt en Marike een spook!! Erg goed gelukt al zeg ik het zelf...Zal wel ff een foto uploaden!!

Nou dat was ons halloween weekend!!

Vandaag heb ik een interview bij een sorority. Ben benieuwd hoe dat gaat en wat ze willen weten! Je moet business casual gekleed daarheen!! Dus zal me zo weer ff verder klaar maken!!

Deze week is ook mijn verjaardag!! voor het eerst zonder mijn broertje- lief mijn verjaardag vieren!! Weten we straks ook hoe het is als je geen tweeling bent om dan je verjaardag te vieren :P Vrijdag ga ik het hier vieren met mijn nieuwe internationale vrienden :D

Wat heb ik verder de afgelopen maand gedaan? uhm... elke weekend is het hier eigenlijk wel feest...Meestal gaan we vrijdags lekker op stap en zaterdags doen we niet zoveel... Oh twee week terug was er homecoming..Geen idee wat het inhoud maar het wordt uitgebreid gevierd... Ik heb toen mee gelopen in een vlaggenparade met de Nederlandse vlag best leuk om te doen alleen ik had me er meer bij voorgesteld dan het was! Aan het einde kregen we wel een football ticket zodat we naar de wedstrijd konden... Maar toen we van plan waren die kant op te gaan regende en onweerde het nogal dus hadden we besloten thuis te blijven en hebben we ff naar het onweer gekeken was ook leuk!! Achteraf ook maar beter dat we niet heen gegaan zijn want de wedstrijd was bijna 2 uur stilgelegd in verband met het weer!!

Vanavond zal ik nog weer ff verder met het verhaal!! Want moet me ff klaar maken en dan zal ik in het volgende verhaal vertellen over mijn tweede Texas weekendje volgens mij heb ik daar nog niet over verteld!!

Tot later!!


  • 03 November 2011 - 19:04

    Stieneke:


    hallo Cristha,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Voor het eerst zonder tweelingbroer even wennen denk ik.
    Wens je een hele fijne verjaardag met je internationale vrienden.
    Ik vond het leuk om even weer wat van je verhalen te lezen.

    Een lieve groet van ons uit Havelte,
    Stieneke

  • 03 November 2011 - 20:17

    Anita:

    Gefeliciteerd met je verjaardag meid!!
    Geniet er van!
    Ik vind het super leuk om over je belevenissen te lezen!

    Liefs Anita

  • 07 November 2011 - 18:47

    Esther:

    ha crissie!!
    leuk om je "avonturen" te lezen! zo te lezen heb je het prima naar je zin daar. geniet er maar lekker van! Hoe was het om je verjaardag daar te vieren?

    veel plezier nog daar!!
    liefs Es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cristha

14 augustus vertrek ik naar Oklahoma. Om aan de University of Oklahoma een semester te studeren. Een leuke en spannende uitdaging. Ik zal via dit dagboek zo goed mogelijk proberen bij te houden wat ik aan het doen ben en wat ik allemaal beleef... ;-)

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 31726

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2011 - 17 December 2011

Studeren in Oklahoma

Landen bezocht: