gewoon een dag - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu gewoon een dag - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu

gewoon een dag

Door: cristhabetten

Blijf op de hoogte en volg Cristha

26 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Norman

Vandaag heb ik nog 1 uurtje les en dan heb ik vakantie!! Het is toch wel grappig om hier dingen over Europa te leren en te lezen ;-) ze zijn erg up to date...het gaat namelijk over de crisis die er nu is..maar straks krijgen we ook een beetje geschiedenis over het ontstaan van de EU.

Gister ben ik naar het zwembad geweest met Marike..was wel ff lekker...wel een beetje verbrand maar gelukkig doet het geen zeer!

's avonds konden we naar the union waar gratis ontbijt werd geserveerd...midnight breakfast genaamd..dus om half 11 's avonds zaten wij lekker aan de eieren, bacon, muffin, pannekoeken etc... erg gezellig.. daarna nog even de stad in geweest maar was niet echt bijzonder...

ik laat het even bij dit korte verslagje.. moet mij namelijk klaar gaan maken voor de les... daarna boeken aanschaffen, naja waarschijnlijk kan ik ze lenen dus dat is wel chill.. en dan naar target een gigantische supermarkt..en vanavond is er weer 1 of ander feest georganiseerd waar ik met mijn kamergenootjes naar toe gaat.. dus het weekend kan hier goed beginnen!!

Morgen (zaterdag) ga ik naar een baseballgame ben benieuwd en 's ochtends naar een basketballgame..want marike en ik zijn al vrienden geworden met een basketbalspeler uit dat team haha doen we goed!!

Doeidoei xxx

  • 26 Augustus 2011 - 16:27

    Chantal:

    Leuk om te lezen Criss! :) Veel plezier met al die feestjes dit weekend..

  • 26 Augustus 2011 - 18:24

    Kb:

    Leuk ja al die feestjes! En lekker die muffins natuurlijk. Morgen zit ik op een maand geen chocola eten, knap hè. Morgen ga ik nog even van een rots in het water springen. Wel eng eigenlijk, haha. Nou pap maar lekker aan met die basketballplayer ;-) vindt heit leuk... Groetjes ook van Joortje

  • 26 Augustus 2011 - 19:50

    Cristha:

    Thanks Chantal!! komt wel goed!!

    @ Karin ik denk niet dat heit blij is met deze ;) hahaha echt heel knap van je karin!! Ik eet nu bijna elke dag nutella op geroosterd brood!! ;)

    Niet je nek breken als je daar van afspringt he...;) en groetjes terug!!

  • 26 Augustus 2011 - 20:53

    Opa En Oma Kroeze:

    Hallo Cristha, wat mooi dat we jou zo steeds een beetje kunnen volgen.
    We zijn heel blij dat je het zo goed maakt.Het is daar wel een heel andere wereld .we wensen jou het allerbeste en van ons de hartelijke groeten.

  • 28 Augustus 2011 - 17:14

    Wiep (NHL):

    Hoi Cristha!
    Zo te horen heb je het prima naar je zin!
    Ik vraag me af; ben je nou in Oklahoma City of de State? Wat een heerlijk klimaat hier he? Beter dan het regenachtige Friesland ;) He succes met alles. Je kunt ons ook volgen via www.wiepwiersma.waarbenjij.nu/jannasterkenburgh.waarbenjij.nu.

    Ciaooo

    X

  • 29 Augustus 2011 - 11:09

    Tante Lilly:

    Hoi Cris!
    Hartstikke gaaf, dat we je ook op deze manier kunnen volgen. Cool al die nijewetse dingen, hahaha.

    Veel plezier daar in "the USA".
    Liefs
    Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cristha

14 augustus vertrek ik naar Oklahoma. Om aan de University of Oklahoma een semester te studeren. Een leuke en spannende uitdaging. Ik zal via dit dagboek zo goed mogelijk proberen bij te houden wat ik aan het doen ben en wat ik allemaal beleef... ;-)

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 31722

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2011 - 17 December 2011

Studeren in Oklahoma

Landen bezocht: