aankomst - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Cristha Betten - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: cristhabetten

Blijf op de hoogte en volg Cristha

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Norman

Hoi,

Hier eindelijk een berichtje van mij!! Ik ben zondagnacht aangekomen in Oklahoma city vanuit daar naar mijn hotel in Norman waar teven de campus is.

We hadden wat problemen met de vlucht we kwamen vier uren later in het hotel dan gepland...inmiddels hadden we er al 27uur op zitten voor we eindelijk konden slapen!!

De campus is echt groot!! ik zal wel ff een paar foto's toevoegen!! Het is hier ook erg warm dik in de 30 graden. Dat houdt tot eind augustus wel aan...

Het appartement waar we verblijven is goed te doen. Erg kaal maar we moeten het met onze Franse kamergenootjes maar het beste ervan maken!! Trouwens wij staat voor Marike en ik voor degene die zich dit af vroegen :)

Verder wat mij opvalt is dat je heel veel kunt drinken krijgt groot glas en die wordt weer voor je gevuld als ie bijna leeg is of leeg is!! Heel anders dan in Nederland!

Iedereen is erg aardig hier en het Engels gaat mij al aardig goed af hahaha is altijd wel handig in het buitenland. Er zijn veel buitenlandse studenten uit Frankrijk dus je hoort ook veel Frans hier..

Volgende week beginnen de lessen ik ben benieuwd hoe het allemaal komt en of ik alle gebouwen wel kan vinden...maar alles went zeggen ze!!

Aan de hitte moet ik ook erg wennen zelfs 's avonds is het warm!

uhm ja verder heb ik nog niet veel gedaan. Eerste Feestje gehad..was wel gezellig maar nog niet echt bijzonder ;)

Ook naar een grote supermarkt geweest waar je echt alles kunt kopen. We moesten voor het appartement ook van alles halen als, potten en pannen, bestek, bekers, glazen, schoonmaakspul etc... er is alleen een bank, tafel+stoelen, keuken, oven(die niet werkt), badkamer en twee slaapkamers. De bedden zijn echt niet chill...maar het is niet anders...!!

Later volgt er meer!!

Liefs Cristha

  • 17 Augustus 2011 - 11:25

    Stieneke:

    Wat leuk Cristha je eerste berichtje en wat ziet het er indrukwekkend uit allemaal!!!
    Heel veel succes met het inburgeren daar.
    Alle goeds van ons,
    Stieneke

  • 17 Augustus 2011 - 18:54

    Els:

    Hee Cris, wat een leuk verhaal en mooie foto's.
    Succes met de kennismaking en introductie deze dagen. Gelukkig is er niks met jouw oriëntatievermogen, ik zou de weg zo kwijt zijn, het lijkt allemaal zo groot! Tot gauw X

  • 17 Augustus 2011 - 20:30

    Opa En Oma Kroeze:

    Hallo Cristha,we hebben jou mailtje ontvangen en ook het reisverslag.We vinden het heel mooi dat we zo gauw iets mochten horen en dat je het goed maakt.We denken aan jou.

  • 18 Augustus 2011 - 09:20

    Heerke:

    Pfff tot wel 40 graden, echt warm. Maar beter als heel koud moet je maar denken.

  • 22 Augustus 2011 - 18:10

    Astrid:

    dag Cristha, heb je reisverslag gelezen, ga je volgen. Alle goeds, veel plezier en succes op school.
    groet A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cristha

14 augustus vertrek ik naar Oklahoma. Om aan de University of Oklahoma een semester te studeren. Een leuke en spannende uitdaging. Ik zal via dit dagboek zo goed mogelijk proberen bij te houden wat ik aan het doen ben en wat ik allemaal beleef... ;-)

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 31721

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2011 - 17 December 2011

Studeren in Oklahoma

Landen bezocht: